Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

LPG do Hondy Accord 2.0 z 2009r 

VIII LPG

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
61 odpowiedzi w tym temacie

#16 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 13:57, 17.03.2018

Ja mam LPG na starym STAG 4 i wtryskach Barracuda. Przelatałem na tym nieco ponad 50kkm i złego słowa nie powiem. Wymiana filtrów i niepotrzebna regulacja zaworów co rok. Dlaczego niepotrzebna? Bo jak na razie luz nigdy nie wyszedł poza książkową tolerancję. Ale dla świętego spokoju daję do regulacji, bo gdyby tak kiedyś jednak było za ciasno?

Update: Silnik to K20A6


Użytkownik Drizzit edytował ten post 13:58, 17.03.2018

  • 2

#17 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 15:14, 17.03.2018

No ja tez nie rozumie tych regulacji co 20 tysi ma lpg. tez juz kilka razy w k24 sie sprawdzalo i zawsze bylo jeszcze ok.
A f22b5 zrobilo ponad 100tys bez regulacji i dalej jezdzi.
Jakies macie te lpg nie wyregulowane chyba .
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#18 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 16:40, 17.03.2018

Kontrola luzów zaworowych. Nie każda kontrola to regulacja.
Bardzo dobrze to świadczy o właścicielu auta.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#19 lobuzek

lobuzek
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:39, 17.03.2018

Nie robiłem tego sam. Moim mechanikiem jest mój dobry kolega, a każdym autem jeżdżę do niego od 15 lat, więc mam do niego pełne zaufanie. Nota bene sam miał Accorda VII i VIII z gazem, więc naprawdę zna się na rzeczy. A z kolei gazownik jest jego kolegą, więc nie ma zwalania na innego fachowca i w efekcie samochód jest pod znakomitą opieką.


  • 0

#20 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:10, 17.03.2018

90% wymaga większych korekt przy regulacji..szxzegolnie wydechowe..

Dobrze wystrojone lpg i luzy się tak nie zacisniaja /10%/
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#21 lobuzek

lobuzek
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:51, 18.03.2018

No bo wydechowe mają najciężej. Ja osobiście skracam okresy międzyprzeglądowe do 10 kkm i nie oszczędzam na aucie, bo tego nie toleruję, a nadto zysk z założenia LPG jest ogromny. Za tydzień (po powrocie gazownika ze szkolenia) czeka mnie ponowne zestrojenie żeby wszystko było tip-top. Tak czy inaczej, obecny stan samochodu i praca instalacji gazowej świadczy dobrze o fachowości i dobrze wróży na przyszłość.


  • 0

#22 molas1985

molas1985
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:bogatynia
  • Silnik:2,0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:44, 06.12.2018

Witam. Jestem tu raz o potrzebuje bardzo waszej pomocy. Posiadam honde accord 2009 2,0. Chcę włożyć do niej gaz a niegdy nie miałem auta na gaz i nie znam się na rzeczy. Gazownik z polecenia wielu osób chce zamontować brc seq32 reduktor staco listę OM i wtryski baracuda do tego lubrykator za 300zl a całość 3100zl. Nie wiem czy się decydować na brc czy na coś innego auto ma dopiero 100tys i szkoda żeby coś zaczęło się z nim dziać. Proszę o pomoc

Użytkownik molas1985 edytował ten post 07:45, 06.12.2018

  • 0

#23 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 08:04, 06.12.2018

Zmień gazownika najlepiej na tym wyjdziesz skoro montuje lubre i chce koniecznie brc


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#24 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 08:54, 06.12.2018

brc - ktoś tu na forum napisał - Brak Regulacji Czegokolwiek, oczywiście złośliwe rozwinięcie, ale ma sens, serwis tego cuda zrobisz tylko w niewielu serwisach, poszukaj kogoś montującego normalne podzespoły, no i "lubrykacja jest potrzebna jak dzwonki u jajek zająca na polowaniu" - to akurat znany instalator gazu miał w podpisie chyba nawet na tym forum ;) 


  • 0

#25 yunior81

yunior81
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Silnik:1,4
  • Wersja:S
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:54, 06.12.2018

Zmień gazownika najlepiej na tym wyjdziesz skoro montuje lubre i chce koniecznie brc

 

Święte słowa.

A tak ogólnie streszczając montaż LPG, to kolega molas1985 potrzebuje porządnego gazownika, który wie co robi, załozy instalacje zgodnie ze sztuką na porządnych podzespołach np. wtryski Barracuda (jak masz kasę to Keihin), reduktor Tur a sterownik to już jest decyzja gazownika jaki on najlepiej obsługuje. Oczywiście pomijamy zestawy od BRC i Landi Renzo oraz niepotrzebną lubryfikację. Do tego porządne strojenie i mamy bezproblemowo działającą instalację oraz cieszymy się tańszą jazdą i oszczędnościami. Jesli nie mamy w "swojej okolicy" porządnego gazownika to radzę podjechać gdzieś dalej i załatwić temat porządnie bo konsekwencje, które będą po partaczach będą dosyć drogie w Hondzie.

Osobiście masz do niego kawałek ale polecę Ci Silesia Cars w Katowicach  gdzie zostaniesz obsłużony na najwyższym poziomie bez niepotrzebnych głupot.

 

Oczywiście nie zapominamy kontrolować luzów co max., 20 tysięcy kilometrów ;)


Użytkownik yunior81 edytował ten post 08:56, 06.12.2018

  • 0

#26 molas1985

molas1985
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:bogatynia
  • Silnik:2,0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:14, 10.12.2018

Zmień gazownika najlepiej na tym wyjdziesz skoro montuje lubre i chce koniecznie brc

dzieki za odpowiedż. tak też  zrobiłem jestem juz umowiony we wrocławiu na montaz staga plus wstryski baracudy u pana tomasza rzący v-gaz . duzo dobrego o im sie naczytałem i z samych rozmo przez telefon wynika ze znają sie na rzeczy. wielkie dzieki


  • 0

#27 Jedrek_tbg

Jedrek_tbg
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:07, 10.12.2018

Ja tez mam same pozytywne doswiadczenia z LPG oprocz tego, ze lekko obroty przysiadaja na biegu jałowym na klimie. Zadna regulacja niestety nie pomaga, wszystko jest zestrojone niby tip top, a te obroty potrafia spadac ponizej normy.


  • 0

#28 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 07:10, 11.12.2018

Ja mam kompletnego staga(sterownik q-next reduktor 250\KM) i u mnie żadnych błędnych objawów nieprawidłowej pracy instalacji lpg, żadnego przysiadania podczas włączania klimy. Montaż Vanos Gdańsk.


Użytkownik gkill edytował ten post 09:59, 11.12.2018

  • 0

#29 jendrek.pzl

jendrek.pzl
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Chełm Piaski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:58, 11.12.2018

Panowie każdy reduktor dobiera się do aut indywidualnie,Ciśnienie na reduktorze ma też znaczenie,świece zapłonowe,Mapy wtrysku  gazu powinny  w zasadzie mało odbiegać od benzynowych.Jeśli chodzi o wtryski to dobierać jak najszybsze bo chodzi o reakcje na dostanie się mieszanki do cylindrów.Wymiana filtrów przede wszystkim bo jakość gazu jest różna.Większość osób jadąc na montaż instalacji LPG chce tanio a za jakiś czas płacz bo instalacja nie domaga.Gazownik montuje to co w zasadzie jemu pasuje.A i jeszcze jedna istotna sprawa mało jaki gazownik demontuje korektor ssący jak montuje dysze do wtryskiwaczy.


  • 0

#30 lobuzek

lobuzek
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:42, 11.12.2018

Ja od 40 kkm jeżdżę na odsądzanym od czci i wiary BRC Sequent 32 i nie ma najmniejszych problemów. Serwis co 10 kkm i wymiana obydwóch filtrów, regulacja zaworów co 20 kkm i nie oszczędzanie na aucie.

Polecam Jacka Cecota z Brzozówki koło Tarnowa. Znakomity fachowiec.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, LPG

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq